tisdag 1 september 2009

Resa till Frankrike!


Igår kväll blev jag uppringd av Christina (ordförande i Sydkatten) och hon hade dom mest fantastiska nyheterna! Jag har vunnnit en resa till Frankrike, till Royal Canins anläggning där!


Sydkatten vann för 2:a året i rad Bästa Kattens Dag-jippo och när Sydkatten hade sommaravslutning lottade dom ut resan till två av Sydkattens medlemmar som var med och hjälpte till på Kattens Dag. Dom passade också på att dra några reserver ifall någon av de ursprungliga vinnarna inte kunde resa men reserverna drogs anonymt. Nu hade en av vinnarna hoppat av och Jag var första reserv :)) Självklart tackade jag ja utan att blinka!
Resan går den 24-26 november, vi flyger från Kastrup till Frankrike. Allt är inkluderat, dvs flyg, mat och logi. Vilken lyx! Det kommer att bli så spännande!

Jag har även fått ett sms från min härliga fodervärdskull som löd;
'Hörre du Emma, nog för att vi gillar dig skarpt men vad sjutton var det för äckligt som matte tryckte ner i munnen på oss ikväll?!!
Hon säger att allt är ditt fel! Räcker det inte att vi ställer upp på sådär 350 bilder varje gång du är här? Nej nu får det bli skärpning, annars strejkar vi!
Matte säger att vi ska få något som heter spruta imorgon, hoppas att det är bättre än det här som hände idag!
Kram och jam från oss alla fem i N-kullen ;)'
Tack Anna, fodervärdar som dig växer inte på träd!

2 kommentarer:

Henrietta sa...

Vad roligt! Grattis till vinsten!

mam sa...

Ett jättestort grattis, det är du väl värd kramiz mam