onsdag 1 juli 2009

Nu får det vara nog

med mitt velande. Kattungarna är blå - basta! Precis som jag sa från början ;) Jag har till synes blivit lurad av Mizzys beiga kroppsfärg & mörka svans. Och lyssnat på andra, som vanligt, istället för att gå på min egen intution *haha*
När Hope & Mizzy sitter bredvid varandra ser jag att Hope också har samma kroppsfärg. Tittar jag på Glory så är hon alldeles vit :)

Peter varit & köpt en ny motor till båten så om vädret tillåter så blir det nog en båttur i eftermiddag. Dock tyckte jag att jag hörde lite åska långt bort. Men frågan är om det hindrar Peter, han är som ett barn på julafton & sa med sin optimism; 'Det er helt sikkert kun en regnbyge' (skur).
För att inte tala om igår! Det var nästan så att väggarna skakade när det åskade & blixtrade om vartannat. Thea tyckte det var lite obehagligt men inte en enda katt reagerade! Skönt!

Fick dessa härliga bilderna av Zallis (Lulu) husse & matte;



Inga kommentarer: