söndag 19 juli 2009

Nu börjar det likna något...


Min man är så duktig & arbetar på som en duracell-kanin trots det ostadiga vädret ;)
Även om jag var iväg på utställning hela helgen så har det hänt en hel del. Tack & lov passade mina föräldrar barnen hela lördagen.
All isolering är på plats, taket är lagt, fönstret & dörren är på plats. Nu fattas bara ytterväggarna & jag ska snart sätta igång & måla - Jippey!!
Jag vet att många av er som följer bloggen är nyfikna så här kommer lite bilder;



Passade på att ta en bild på söta lilla Mizzy i farten ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh vad avundsjuk jag blir på katthuset Emma ;-) Vi ska också bygga ett "när vi får råd och tid", men tills vidare får jag nöja mig med rastgården... Men jag ska allt visa Daniel hur fint din man gör, så kanske han får lust att visa att han också kan *hihi*

Kram
Hanna, S*Itchy Koo