fredag 2 april 2010

Peach & Pearl 2v

Dagarna går och kattungarna växer och frodas i ett rasande tempo. Inte mindre än 7 bicolorer blev det! Hade det varit för 2 år sedan hade jag hoppat jämfota av glädje men nu ville jag så gärna sparat en mitted tjej från Donna. Men det är ju alltid så... Eller hur?!
Donnas honor, Peach & Pearl, är fortfarande störst. De passerade båda 300g på 2v-dagen men så var de å andra sidan bara 2 i kullen. Men Donna har ju alltid skämt bort mig med stora kattungar.
Denna gången slapp jag vita öron men istället fick Peach färgade framben :( Lovande ser de ut bägge två i alla fall!
Glorys ungar är ljusare och mer vita i pälsen och ser än så länge rätt tecknade ut men så är det också en high mitted parning. Min första faktiskt :)
Glorys enda hona, Quinnie, är brun bicolor. Sedan är två av hanarna blå, Quinto & Quattro och de andra två är bruna, Quantas & Quantum.
Quinnie väger 255g och dom 4 hanarna ligger på mellan 246g-300g.

Stolta mammor!
 Fick en underbar bild på Natasha från Domi . Vilken utveckling denna tjejen gör! Fantastisk!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

1 kommentar:

Fam Gadd sa...

Fantastiskt söta är dom. Vi ser med spänning fram emot om vi får möjlighet till att köpa en lite kille från Glorys kull. Glad påsk på er alla.