fredag 9 april 2010

Redan 3v...

Så har mina ljuvliga bicolorbebisar fyllt 3v.

Pearl har en liten runner bak men har ett fint symmetriskt 'V'. Fantastisk uttryck!
Peach har en helt annan 'look' som också tilltalar mig. Synd med hennes mitted framben :(
Och även i Q-kullen är några inte helt korrekt tecknade. Det är ju kanske inte riktigt vad man förväntar sig av en high mitted parning men men..

Quinny får ett lite osymmetriskt 'V' precis som mamma Glory.
Den bruna hanen Quantas har en runner på bakbenet men ser ut att ha ett fint jämt 'v'.
Quinto & Quattro ser ut att få aningen sneda samt något osymmetriska 'V'.
Quincy är fortfarande oerhört ljus så där är det fortfarande för tidigt att säga något. .
Förutom detta ser dom lovande ut än så länge. Det är tur att jag har en hel hög med sällskapsköpare ;) Mina utländska intressenter får tålmodigt vänta till kommande parningar.


Jag & Peter var på en super trevlig påskfest hos våra goda vänner Marie & Ricki.
Mästerlig mat & fantastiskt gott vin!

Min fina Marie
Vi avslutade kvällen med att röka vattenpipa. Det var efterlängtat! Jag provade vattenpipa under mina första modellresor till Beirut för ca. 10 år sedan och tyckte redan då att det var
så himla gott.

2 kommentarer:

Lovisa och Christer på Gotland sa...

Härligt med lite bilder på sötnosarna. Dem är ju bara så söta.
Ser verkligen fram emot att eventuellt få äran att köpa en av dem. Vi är verkligen spända.

Anonym sa...

Tack själv vänner! Hoppas ni har det bra!
Kramen Marie N