tisdag 18 augusti 2009

Mason & Glance underbara bebisar!

Morbror Mio & Nathan busar

Som ni säkert sett så har jag äntligen varit iväg & beskådat Skrållan & Masons små bebisar! Och herregud vad söta dom var! Jag blev väldigt glatt överraskad. När jag fick se Nathan, den brune mitted killen, höll jag minsann på att få hjärtsnörp! Vilken nallebjörn! Jag kunde inte se mig mätt på honom, hans lite ledsna ögon & härliga typ.
Han är helt korrekt markerad med fina vita jämna sockar & inga fläckar på bakbenen.
Tänk om han hade varit en hona....



Den blå mitted tjejen Natasha var inte heller dum. Kort fint huvud & läcker look. Och jämt full av bus!



Nikkita ser också lovande ut, synd bara på hennes 'skada' vid ögat. Hon har fått vitt på ena örat. Ett lovande rundat nosparti!

Vi var på återbesök på Helsingborgs Djursjukhus med henne för 2v sedan men allt såg bra ut & ögat är inte skadat. Det man kan göra är en sk. 'skönhetsoperation' när hon är lite äldre. De vill inte söva en så liten kattunge när det inte är nödvändigt.

Napoleon har fått vitt på ytterkanten av båda sina öron. Han är störst i kullen & även han har en fin & lovande typ. I övrigt ser han rätt markerad ut & har vita ben :)



Nicholas är väldigt övertecknad. Han ser ut som Ying & Yang *haha* Men ack så charmig. En mycket kontaktsökande & pratglad kille!





De har båda två väldigt fina ryggfläckar.

När de är runt 8v ska jag åka & beskåda de små liven igen & då ta nya bilder. Anna har en lika bra kamera som jag men den har tyvärr gått sönder :(
Den som väntar på något gott....

1 kommentar:

Henrietta sa...

Å så söta!!! Jag förstår att du smälter :o)) Synd med ögat, men skönt att det inte är ngt allvarligt!
Kram Henrietta