torsdag 12 mars 2009

Elijah - överlevaren..



Kommer ni ihåg lilla Survivor som vi lyckades rädda från Fornarinas sista kull? Det var ju faktiskt han som är den största orsaken till att jag började blogga... :)
Här kommer i alla fall lite uppdateringar om honom;


'Hej Emma! Förlåt att vi inte hört av oss på länge... tiden har verkligen flygit iväg. Men vi har tittat in titt som tätt på din hemsida och blogg. Kattungarna var såååå otroligt söta!
Elijah har blivit mkt större och han har fått en vacker krage! Alla som träffar Elijah blir helt förälskade i honom.. Han är fortfarande lika kelig.. han spinner bara man tittar på honom. Han har börjat ligga på rygg med utsträckta fram och bakben, det ser så sött ut. Han ligger så nästan hela tiden!
Han är otroligt busig, han har också en väldigt speciell relation till vatten! Han ÄLSKAR att doppa tassarna och att lägga sig där det är blött. Han är blöt hela tiden...
När vi hade en julgran hemma låg han under den hela tiden bakom alla julklappar och attackerade alla som gick förbi som en muräna ;) Han blev så ledsen när Martin skulle slänga granen, han sprang efter och jamade samtidigt som han försökte lägga sig under den så fort Martin stannade upp...
Nu har vi köpt en vattenfontän till honom, som han älskar!
När jag sover känner jag hur han kryper fram till mig och lägger sina tassar runt min hals och burrar in sitt huvud under mitt hår vid mitt öra. Det går inte at beskriva med ord hur underbar han är...
TACK än en gång för att vi fick världens mysigaste kisse!
Skickar med bilder vi tagit på Elijah. Hoppas ni har det bra allihopa!
Kramar Nasim, Martin & Elijah'



Tack Nasim & Martin för att ni så omsorgsfullt tar hand om vår lille överlevare. Han har en alldeles speciell plats i mitt hjärta & jag kommer aldrig, aldrig att glömma honom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå vad söt, vad härligt att se honom .....

Henrietta sa...

Så fin han blivit! Förstår att han har en speciell plats i ditt hjärta!!

Ragstars sa...

Så utrolig vakker han har blitt!!