fredag 1 augusti 2008

Paparazzifotograf!

För någon vecka sedan när jag satt och solade på vårt fina trädäck skymtade jag något vitt och fluffigt på grannens gräsmatta. Det var ingen mindre än Icon aka Lennon som var ute och luftade sig i sitt nya koppel. Genast sprang jag och hämtade kameran, smög försiktigt in och lade mig beredd en bit ifrån. Tomas stod vid grillen med ryggen emot. Jag ålade mig fram i gräset likt en orm medan Lennon tittade nyfiket på mig och började posera vant.
Plötsligt utbrister Tomas full i skratt; 'Lotta, vi har en paparazzifotograf i trädgården'! :)



Lennon har en fantastisk typ och en härlig 'look'. Öronen växer han med all sannolikhet i men ögonfärgen kunde ha varit bättre. Lennon är otroligt trygg i sig själv och enligt Tomas och Lotta charmar han alla som kommer i hans väg.
Nu till helgen bär det faktiskt av till Kristianstad och hans första utställning. Det ska bli väldigt spännande!
Rufus ska också få följa med, det blir hans första utställning i kastratklass. På 4 månader har Rufus ökat inte mindre än 2kg i vikt! Inte illa! Det är knappt så att jag själv känner igen honom längre. Han har förvandlats från ett korthårigt benrangel till en gigantiskt jätte med massor av päls.

Inga kommentarer: