tisdag 19 maj 2009

Barndop i Danmark & fotosession med Samuel :)


Vi var på dop i Danmark i söndags. Peters lillasyster Sarah har fått en liten Nathalie & nu var det dax för henne att döpas. Peter hade också fått äran att bli hennes fadder.
Det är alltid lika roligt att träffa Peters familj, allt är väldigt avslappnat & skönt. Det bjöds på en stor kakbuffé - smaskigt!
Och om 3v är det dax för 'Jensens årliga 'sommar-fest'. Den ser jag redan fram emot. Eftersom Peter har väldigt många syskon som i sin tur har barn så krävs det en del planering vilket gör det ännu roligare!


Stolt mor


Underbara Nathalie


Thea & mamma


Busungen Noah


Min dejlige skat


Sarah & Nathalie


Mötet..




Familjen Jensen :)

Eftersom vi sov hos Andreas så passade jag på att ta lite bilder på Samuel. En STOR & fin kille med en fantastisk ögonfärg. Jag kan väl erkänna att jag grämer mig lite att jag aldrig använde honom i min avel...inte ens till en kull. Eller vad säger du Zvezdan? ;)








Samuel mår som en riktig prins & det finns inget som Andreas inte skulle göra för sina älsklingar. Jag är så glad att jag har funnit ett så fantastiskt hem åt både Xanté & Samuel. Tack Andreas!
Du är guld värd!

1 kommentar:

Henrietta sa...

Jätte fin! Jag har alltid undrat vad han tog vägen :o)) Lite nyfiken kanske *fniss*