fredag 15 maj 2009

Nu kan det väl inte bli värre?!


Jag har åkt på bihåleinflammation! Det förklarar febern & all den icke genomskinliga substansen som kom ut från både näsa & hals...*urk* Och så gick jag tillbaka till jobbet alldeles för tidigt såklart. Man är så himla dum - vem tackar en för det? Ingen!
Så nu blir det antibiotika & vila i en vecka. Redan nu kan jag säga att det inte blir någon lätt uppgift men jag ska göra ett försök i alla fall.

Jag har hunnit ta nya bilder på mina bebisar :) De är fina alla tre men öronen börjar så smått skena iväg på Minnie & Manny som jag misstänkte. Missy är definitvt 'stjärnan' i kullen. Jag har lite samma känsla med henne som jag hade med Sweet faktiskt. Men det är lite för tidigt att uttala sig men det är vad min magkänsla säger...som visserligen brukar stämma *haha*
Bedöm själva;

Missy





Minnie




Manny

2 kommentarer:

Henrietta sa...

Hoppas att du snart blir frisk och att du snart har rast i Karlskrona!

Kajsa Olsson sa...

awww helt underbara ju!!