måndag 23 november 2009

Imorgon bär det av till Frankrike!!!


Då har det äntligen blivit dax för resan som jag vann till Royal Canins Campus i Montpellier i Frankrike. Imorgon bitti kl. 07.00 går flyget från Kastrup. Det blir till att stiga upp mitt i natta ;)

Vi kommer att besöka Royal Canins fina Campus med foderfabrik, katteri och kennel.
Tyvärr får vi inte fotografera inne på Campusområdet men vi ska få en CD med bilder med oss hem.
Klimatet i södra Frankrike ska vara väldigt behagligt nu med en temperatur runt 15 grader. Det känns ju inte helt fel :)


Och så har äntligen domarfördelningen på Ädelkatten blivit klar. Och vi kunde inte fått bättre domare. Raymond Saetre ska döma Mason - det ska bli så spännande! En utomordentlig domare på ragdoll som jag inte haft på flera år. Anne Köhn kommer att döma alla kattungarna individuellt. Hon är väldigt kunnig, hård men rättvis. Jag gillar henne skarpt!
På min kull har vi fått Luigi Comorio från Italien. Honom har jag dock aldrig haft förut.
Det ska bli så roligt att få träffa mycket ragdoll-folk igen.
Jag vet att du kommer vara där bland oss Pia...

Inga kommentarer: