måndag 23 mars 2009

Göteborg - Nu kommer jag :)

Puuhh, vi överlevde det stora kalaset i helgen också. Fantastisk trevligt hade vi & smörgåstårtorna var
utsökta!! Även tårtorna fick högsta betyg :)

Imorgon åker jag till Göteborg & modeveckan där jag ska medverka i de årliga modevisningarna i Nordstan. Det ser jag fram emot som vanligt. Jag tror att jag är inne på mitt 15:e år med Nordstan-mannekängerna. Hujeda mig vad jag känner mig gammal helt plötsligt... Nåväl, det ska bli så himla roligt att träffa alla igen, speciellt dem som också varit med från början. Vi repeterar tis-fre sedan går vi 9st intensiva visningar fre-sön.
Jag har dessutom gått och blivit brunett på köpet... Hmm, det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid sin nya spegelbild. Inte helt enkelt då man varit blondin hela livet.
När jag ändå är i Götet ska jag passa på att träffa lite kattvänner om jag hinner.
Och min rosa lilla laptop kommer jag givetvis ha med mig så jag inte missar alltför mycket av vad som händer i kattvärlden ;)
Peter får hålla ställningarna här hemma, det går säkert bra. Jag får väl skriva en lista...*haha*

Lucy trivs utmärkt i sitt nya hem i Österrike. Fick dessa fina bilderna av Simona;

Inga kommentarer: