tisdag 17 mars 2009

Stor kille!!



Så fyller sonen 5 år & är med andra ord inte så liten längre. Man undrar var åren tagit vägen någonstans, snabbt har det gått i alla fall. Det känns inte alls särskilt länge sedan han låg i min mage, vår lille solstråle...

Det var en trött kille som vi väckte strax innan kl. 7.30 imorse med tårta & en hel drös med presenter. Det var mycket av Spiderman & Batman som verkligen uppskattades med leenden som gick från öra till öra ;)

På lördag är det dax för det stora kalaset. Peter kommer ju från en väldigt stor familj (8 barn!) så Noah & Thea har en stor samling kusiner. Vi blir inte mindre än 25 st totalt. Hur ska vi få plats undrar jag?! Den frågan överlåter jag till min man, han brukar komma upp med bra lösningar ;)
Hur som helst så är smörgåstårtorna beställda & tårtan ska en av mina bästa vänninor göra; en spiderman-tårta såklart ;)


Jag måste visa er dessa härliga bilder som jag tog en morgon när Thea hade en mysig frukoststund tillsammans med Glory. Är de inte söta ihop?!


Inga kommentarer: