onsdag 3 juni 2009

TEBA-dagarna i Höör

Den 22-23 maj var det dax för TEBA-dagarna & jag fick åter äran från Sydkatten att ordna så att vi fick vara med och visa upp några katter. Eftersom vi vistades utomhus i stora tält så kunde väl vädret ha varit lite bättre, det blåste en del men ibland tittade solen fram med sina strålar. Å andra sidan var man i trevligt sällskap så det hade mindre betydelse. Jag hade med mig Rufus, som vanligt njöt han av uppmärksamheten från mig & besökarna. Martin hade med sin snygge bengal Apollo. Dessutom hade vi britter & Maine Cooner.



Martin & Apollo


Fina Rufus :)




Britten Kit Kat


Jocke och Maine Coonen Jonny


Maine Coonen Billy Ray


På eftermiddagen bjöds det på Agilty-uppvisning med fantastiskt duktiga hundar.

Fler bilder finns att se i Sydkattens fotoalbum;
http://sydkatten.nu/club/start/public/news_article/3581

Jag har köpt ytterligare en ny klösställning till mina älsklingar. Och den blev genast mycket omtyckt ;)
Det som gör den väldigt bra är att katterna har en stor yta som de kan klösa på, hela vägen runt om. På övriga partier är den försedd med mjukt härligt material som de kan ligga på. Dessutom är den faktiskt snygg för att vara kattställning, eller vad tycker ni?!

Inga kommentarer: