lördag 8 maj 2010

Love is in the air!

Igår hade jag stor fotodag här hemma! Att fotografera 10 kattungar är inget man gör i en handvändning precis ;)
Men jag blev faktiskt ganska nöjd trots att vädret för tillfället inte bjuder på alltför mycket ljus.



Och om jag blev kär i Glorys tvillingar så är det bara förnamnet för vad jag känner för Destinys kattungar! Jag är löjligt förälskad i Rusty!
Vilken kille - han är magisk!
 



Roxy är sockersöt! Hon är tabby precis som Rusty.



River är en liten minikopia av Mason som kattunge.



Om en av dom inte stannar blir jag mycket förvånad *haha*

Donnas kattungar Pearl & Peach är inte alls dumma. Jag är väldigt förtjust i Pearls uttryck & hon är himla go.


Peach kan man inte heller annat än tycka om. Hon har ibland ett sorgset uttryck.




Glorys kattungar utvecklas fint. Quinny blir bara bättre och bättre. Synd med hennes osymmetriska 'v' dock :(


 Tvillingarna Quinto & Quattro är fortfarande väldigt lika & håller gärna ihop.


Vågar man skilja dom åt tro?! Oförskämt söta är dom i alla fall.


Quincy är en riktig buse & störst i kullen. Han är fortfarande väldigt ljus.


Quantas är en riktig liten hjärtekrossare.

1 kommentar:

Unknown sa...

Skicka gärna in en bild på din katt så lägger vi upp den och skriver från vilken blogg den kommer! :D


dagenskatt33.blogspot.com

dagenskatt33@gmail.com