fredag 21 augusti 2009

Födelsedag & katterna i lektagen :)


Idag blev jag firad av nära & kära på födelsedagen. Det kändes inte alls jobbigt, att fylla 30 var mycket värre... *haha*

Jag fick välbehövliga spa-behandlingar såsom Japansk Lyx Ansiktsbehandling & Coffee Spa Pedicure.

Av min kära man fick jag min efterlängtade rosa mobiltelefon; Sony Ericsson T 707.



Tack för en trevlig dag!

Imorgon fortsätter firandet & då bär det av till Björka Loge där jag, Peter, storasyster & Co. ska se Joddla Med Siv :)
En grupp från Skåne där musiken är en blandning av rock & folkmusik med reggaeinfluenser. Dom är riktigt roliga att lyssna på.


Rufus & Glory busar som allra bäst







Destiny & Donna är inte syskon för ingenting

En vanligt förekommande syn

1 kommentar:

Henrietta sa...

Hipp hipp hurra på bemärkelsedán! Ser ut att ha varit en bra dag :o))
Kram Henrietta