söndag 20 juli 2008

BIS - Igen!!



Jodå, Honey gjorde det igen! Best In Show med 4 röster utav 6 i panelen! Vilken tjej!! Härligt!
Och inte nog med det, nu bär hon också titeln Internationell Champion :) Stort grattis Aud och Silje!!

Måste visa er vilken härlig bild jag fick av Aud häromdagen. Vilken sagolik utsikt med bergen i bakgrunden - rena paradiset för katterna! Honey sitter längst till höger.



Jag har också varit ganska flitig med kameran idag, fick passa på när solen tittade fram mellan regnskurarna. Men just när jag skulle till att lägga in bilderna på datorn kom jag på att jag även måste ominstallera det program som behövs för att överföra bilderna från kameran till datorn - och nu hittar jag såklart inte skivan! Typiskt! Jag får fortsätta leta ikväll för någonstans ska den ju finnas :)
Fortsatt trevlig söndag på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad att få hänga med i din blogg! Du skriver verkligen på ett härligt sätt som gör att man fastnar! Underbart vackra katter som får enormt granna kattungar har du också!