lördag 19 juli 2008

Best In Show - Hon har gjort det igen!!



Amazing Dollz Happy Honey har blivit Best In Show igen!!
Idag var Aud och Silje (Happy Pops) på utställning i Norge igen och Honey fick en kanonbedömning av Raymond Saetre som nominerade henne till panelen. Där fick hon 3 av 5 röster och blev alltså BIS igen. Oj, så roligt!
Honey är en avkomma efter Fornarina och Blue och redan när hon var liten förstod jag att hon var något alldeles extra. Idag, endast 1 år gammal, har hon utvecklats till en riktigt stor och kraftigt byggd hona med ett väldigt vackert huvud. Till detta kommer också ett fantastiskt temperament! Jag blir stolt som en höna och Anita (Blues ägare) sträcker också på sig ;)
Aud och Silje berättar att Honey charmar alla hon möter och att domarna på utställningarna lovordar henne med att hon kan gå väldigt långt när hon är färdigvuxen. Inte illa!
Och om allt går enligt planerna imorgon så blir Honey Internationell Champion :)

Min hemsida kommer att ligga lite på is under den närmsta veckan då vi just fått en ny Windows version installerad (Tack Andreas) ;) I.o.m detta måste jag ominstallera programmet Dreamweaver som jag arbetar med min hemsida i och skivan är på väg..
Jag tänkte ta lite nya kort på mina bebisar imorgon om vädret tillåter och lägger då upp dem här istället.
Alla kattungarna äter så det står härliga till och än har inga av deras små magar krånglat det minsta. Det är faktiskt 3:e kullen på rad som har klarat sig från dessa envisa diareér som lätt kan uppstå vid avvänjningen. Det känns skönt!

Inga kommentarer: